Po.p-familjen

image209
En dag såg vi ut såhär. Utan planering. Hoppsan, men vi kanske kan få vara med på nästa Polarn o. Pyret reklamaffisch? Eller i en Macken-uppföljare.

image210image211
Dags för morotspurén! Den har en fin färg, men är svår att få bort från... ja allting. Det har inte gått så bra med smakportionerna, men idag lossnade det lite (bilderna är dock från tidigare försök). Hon klämde ihop munnen så fort jag närmade mig med skeden, men med en busig blick och inte surt som förut, och när jag lockat henne att le fick jag in det i munnen och då smakade hon, och svalde utan butter min eller skrik. Får skölja ner med vatten mellan skedarna, det gillar hon! Lyckas även suga lite grand på flaskan idag tror jag, men mest tar hon det som rinner och biter och slickar lite grand.

Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Måste hon mosa morötterna själv med händerna; kan ni inte köra dem i mixern?

2007-06-20 @ 22:35:20
Postat av: tant sarah

siri ser ut att vara bossen i familjen (översta bilden), stämmer det tro?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback